Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłoradzu

Świadczenie Dobry Start na rok szkolny 2021/2022

Utworzono dnia 01.07.2021

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłoradzu informuje, iż od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie w ramach programu "Dobry Start" (tzw. 300+) będzie przyznawałi wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski o świadczenie z programu "Dobry Start" będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. tylko drogą elektroniczną.

Wnioski będzie można przekazać wyłącznie online z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Empatia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe.

 

W przypadku trudności z wysłaniem wniosku można udać się osobiście do siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społeczny w Malborku ul. Dworcowa 1b.

Do wniosku niezbędne są dane:

1. adres e-mail

2. numer rachunku bankowego

3. adres szkoły dziecka

4. w przypadku dziecka niepełnosprawnego do 24 roku życia aktualne orzeczenie o niepełnosprawności

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy

Społecznej w Miłoradzu

ul. Żuławska 9

82-213 Miłoradz

 tel.  55-271-14-85

 

 e-mail: admin@gops-miloradz.pl

 

Godziny otwarcia:

poniedziałek

8:00- 18:00

wtorek -  czwartek

7:00- 15:00

piątek

7:00-13:00

 

 

 

Zegar

Kalendarz

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 101

W poprzednim tygodniu: 113

W tym miesiącu: 459

W poprzednim miesiącu: 468

Wszystkich: 13566