Świadczenie Dobry Start na rok szkolny 2021/2022
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłoradzu informuje, iż od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie w ramach programu "Dobry Start" (tzw. 300+) będzie przyznawałi wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski o świadczenie z programu "Dobry Start" będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. tylko drogą elektroniczną.
Wnioski będzie można przekazać wyłącznie online z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Empatia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe.
W przypadku trudności z wysłaniem wniosku można udać się osobiście do siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społeczny w Malborku ul. Dworcowa 1b.
Do wniosku niezbędne są dane:
1. adres e-mail
2. numer rachunku bankowego
3. adres szkoły dziecka
4. w przypadku dziecka niepełnosprawnego do 24 roku życia aktualne orzeczenie o niepełnosprawności